svētdiena, 2010. gada 5. decembris

Darba novērtējums

Ieva kopā ar sk.Bukovsku.

Ieva Ģērmane
Viss sākās tā - neilgi pirms brauciena uz Īriju skolotāja Līga man pajautāja, vai es nevarot aizsūtīt kādu savu fotogrāfiju, jo skola mani gribot izvirzīt konkursam „Es sabiedrībai un Latvijai”, kurā apbalvos Apes un Alūksnes novada aktīvus jauniešus par viņu radošumu un iesaistīšanos dažādās aktivitātēs. Biju pārsteigta, bet, protams, arī ļoti iepriecināta, ka skola mani izvirzīja.
Tā nu es 11. novembrī kopā ar skolotāju Līgu devos uz Alūksni uz apbalvošanu. Pirms apbalvošanas katram tika iedota lentīte Latvijas karoga krāsās, kas man lika apjaust – es esmu daļiņa no savas valsts, no Latvijas. Pasākuma laikā man bija iespēja redzēt un dzirdēt par citiem aktīviem jauniešiem un, protams, pašai iziet priekšā, lai saņemtu diplomu „Par aktīvu dzīves pozīciju, radošumu un drosmi atsaukties izaicinājumiem”. Biju ļoti, ļoti priecīga un aizkustināta.
Taču ar to viss nebeidzās. 17. novembrī  svinīgajā skolas līnijā mani gaidīja vēl viens pārsteigums – tiku izsaukta skolas zāles priekšā un saņēmu milzīgus aplausus no skolēniem un skolotājiem. Biju patiešām pārsteigta, jo nebiju to gaidījusi, un patiesi laimīga. Ir ļoti liels prieks, ja tavu ieguldīto darbu kāds spēj novērtēt un paldies, ka jūs to spējat. Gribu teikt lielu paldies skolai, skolotājai Līgai Bukovskai, audzinātājai Ilzei Zilberei par labajiem vārdiem un visiem saviem draugiem un skolēniem! Paldies par jūsu atbalstu un ceru, ka arī turpmāk nepievilšu jūs. Reizēm man liekas, ka es kaut ko neesmu spējīga izdarīt, bet, ja kāds man tic un saka, ka es to varu, tad - lai kāds arī būtu rezultāts, es mēģināšu, jo nekad nevar zināt, kas izdosies un kas nē. Liels, liels paldies jums, ka jūs mani atbalstāt un ticat man!

Nav komentāru: