ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

Februāra ANīŠU tops - izvēlas žurnālisti

 ***
Blondīne picērijā pasūta picu. Viesmīlis jautā - cik gabalos picu sagriezt, četros vai astoņos? - Tak četros! Es astoņus neapēdīšu.



***
Skolotāja:
-Šodien runāsim par darbības vārdu laikiem. Ja es saku ES ESMU SKAISTA, kurš laiks tas ir?
Jānītis:
-Pilnīgi noteikti - tā ir pagātne.



***

Vakar nopirku brāķētus cīsiņus!
- Kā tā?
-Uz iepakojuma bija rakstīts " Lido", bet tie nelidoja!


***

Pašlaik dzīvoju diezgan slikti - dzeru 100 gadus vecu vīnu, ēdu sapuvušu sieru un braucu ar mašīnu bez jumta.


***

Windows:
- Vai jūs tiešām vēlaties izdzēst šo failu?
Lietotājs:
- Jā.
Windows:
- Kāpēc?




***

Kārlītim mamma prasa:
-No kā tev tas zilums?
-No domāšanas.
-Kā tā?
-Es domāju, ka Anniņa man netrāpīs ar akmeni.

Nav komentāru: