sestdiena, 2011. gada 28. maijs

Maija ANīŠU tops - izvēlas žurnālisti

-Kur jūs pavadījāt atvaļinājumu?
-Pirmās trīs dienas Alpos.
-Un pēc tam?
-Pēc tam ģipsī.

***

-Mēs ar sievu dzīvojam kā divi balodīši.
-Un proti?
-Viņa dūdo un es klusēju.

***

Tirgū.
-Sakiet, ar ko jūs barojat šo vistu?
-Kāpēc tas jūs interesē?
-Es arī gribētu tā novājēt!

***

-Mūsu ģimenē pastāv laba tradīcija - vakaros pirms gulētiešanas bērnus noskūpstīt, - Cālīša kundze paziņai stāsta.
-Mēs arī tā varētu darīt, - paziņa atbild, - taču es parasti jau guļu, kad bērni pārnāk mājās.

***

Sievasmāte:
-Mana meita ar visām mantām ieradās pie manis. Kas jums gadījies?
Znots:
-Ak, nekas. Es tikai pateicu, ka viņa var iet pie velna!

***

Tēvs sadusmojies:
-Atkal vēsturē esi trijnieku saņēmis!
-Tas man Aleksandra Lielā dēļ...
-Kāpēc tu ar tādu palaidni draudzējies???

***

Paziņojumu, ka notiks brauciens uz Brakiem, klase uzņēma ar sajūsmu. Taču, uzzinājuši, ka Braki ir tepat Latvijā, jutās gauži vīlušies.

***

Uz ārsta kabineta durvīm uzraksts - "Slimniekus pieņem dzīvās rindas kārtībā."
Pavecāka kundze to izlasa un nosaka:
-Labi gan, ka vēl paspēju atnākt.

***

Velni un eņģeļi nolemj uzspēlēt futbolu. Eņģeļi lielās, ka visi labākie futbolisti ir viņu komandā. Velni piebilst:
-Toties visi tiesneši ir mūsējie!

Nav komentāru: