otrdiena, 2011. gada 10. maijs

Vērmaņdārzā - daudz iespaidu


Mūsu Jānis un M.Dukurs

Uz Eiropas dārza svētkiem Vērmanes dārzā tikām īpaši aicināti, lai piedalītos visu "strasbūriešu" kopāsanākšanā /"strasbūrieši" - tie, kuri ir piedalījušies Euroscola Strasbūrā/ un līdzdalītos par iespaidiem Strasbūrā, taču - dažādu apstākļu dēļ  /sastrēgumi uz ielām/ plkst.12.00 nokavējām un ieradāmies mazliet vēlāk. Taču nenoskumām, jo - šī diena bija iespaidiem bagāta, piepildīta ar jaunām informācijām un pieredzi.
Mūsu skolas 10.klases skolnieks Jānis Guoģis rādīja klasi soda metienos un ieguva II vietu, līdz ar to - brīvbiļeti uz pasaules čempionātu basketbolā, 8.klases skolniece Madara Gabrāne atbildēja uz visiem jautājumiem visās teltīs un savāca nepieciešamo uzlīmju skaitu, lai piedalītos galvenajā izlozē, bet 9.klases skolniece Madara Fedina - savāca daudz informatīvo materiālu, tā papildinot zināšanas par ES.
Izstaigājot visas informācijas teltis, bija iespēja pārbaudīt savas zināšanas par Eiropu, par veselīgu dzīves veidu, par sportu, utt. Protams, bijām klāt arī Valsts prezidenta V.Zatlera soda metienos un pārliecinājāmies, ka būt pazīstamai personai nav viegli - tevi ik uz soļa pavada nenogurstoši ziņkāri acu skatieni un tev nav tiesību kļūdīties.
Uz skatuves koncertēja dažādu mūzikas žanru pārstāvji, bet mums visvairāk patika puisis no Franču liceja, kurš dziedāja franču valodā un arī pats spēlēja ģitāru.
Klausījāmies un vērojām Rīgas pilsētas mēra Nila Ušakova, Ārlietu ministra Ģirta Valda Kristovska, Izglītības un zinātnes ministra Rolanda Broka, u.c. prominentu personu uzrunas.
Līdz pat pussešiem pēcpusdienā mēs bijām Eiropas dārza svētku aktīvi līdzdalībnieki, jo - krājām informāciju, balsojām, uzzinājām, uzvarējām. Madara Gabrāne par Eiropas dārza svētkiem saka: "Man patika šie svētki, jo bija dažādas aktivitātes, kurās varēja piedalīties liels un mazs, un šajās aktivitātēs varēja arī iegūt balvas. Man arī patika tas, ka piedaloties aktivitātēs - visi varēja kaut ko vairāk iemācīties. Man bija iespēja atbraukt un es atbraucu, iespējams, ka - ja man nebūtu tāda iespēja, kā šoreiz - es neatbrauktu, bet tagad es esmu redzējusi un piedzīvojusi daudz jaunu lietu."

Nav komentāru: